Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Claire et Pierre : de nous à vous ...
5 avril 2006

Gen lapli

Nou pa ka konprann ki jan nou kontan paske li te gen lapli !
Depi mwa novanm li pa te gen lapli menm ... e avan yè li te gen anpil anpil lapli, 4 è tan ! Mezanmi !!! E yè li menm tou ... e jodi a li sanble lapli pral vini !!! Nou kontan tankou peyizan yo ... lapli se bon bagay ... Pa gen pousiè menm kounya, sèlman gen labou ... anpil labou ! Tout peyizan yo komanse sakle, komanse anpil travay nan jaden yo ! BON BAGAY !!!

Publicité
Commentaires
C
Salut ma Paulette,<br /> <br /> Un très joyeux anniversaire à toi à l'occasion de ce 27ème printemps pr le moins très exotique... j'espère que l'on va se croiser pdt votre périple en France... J'espère que ça va mieux aussi même si ces derniers temps je n'ai pas trop pris le temps de suivre de près vos aventures...<br /> Plein de bisous à toi et à Peyo<br /> <br /> Caro
Répondre
Publicité
Claire et Pierre : de nous à vous ...
Archives
Claire et Pierre : de nous à vous ...
Publicité